czwartek, 1 maja 2014

modowo i zakupowo pierwszego maja

Witam po długiej nieobecności . Dziś mamy pierwszego maja święto pracy . Ja świętuję z tego powodu postanowiłam zrobić sesję moich ostatnich damskich zakupów . Torebka którą kupiłam jest lakierowana takie uwielbiam w panterkę, lekko ,łatwo i elegencko się zamyka jest sztywna i dużo się w niej zmieśći w środku ma przegódki i z tyłu kieszonkę na klucze .Torebkę można nosić w ręku jak i na ramieniu ja częściej noszę w ręce dlatego zawsze wybieram takie gdzie są dwie możliwości noszenia .
 Na czarnym lakierze w słońcu połyskują złotego koloru drobinki wygląda to uroczo 





 Do torebeczki żeby stworzyć komplet kupiłam również legginsy w panterkę 

Kolejnym moim zakupem były buty eleganckie czarne lakierki ze złotymi ozdobami . Polskiej firmy Tomski wyściełane skórą przez co stopa oddycha bardzo wygodne na słupku można z powodzeniem spędzić w nich cały dzień . Wybieram buty dobrej jakości polskie nie chinskie bo od sztuczności z których są produkowane można przestać chodzić . 



Tutaj w spodniach wiosenna łączka uwielbiam takie na wiosnę i bluzka river island jest bardzo przewiewna i lekka z tyłu ma tak ciekawie pocięty materiał że wygląda jakbym miała skrzydła :) 

Kosmetyki pudry rimmel  do cery tłustej w płynie i w kamieniu róż wibo i eyeliner niebieski oraz szampon Pirolam specjalistyczny przepisany przez dermatologa przeciwłupieżowy oraz pasta również specjalistyczna colgate duraphat  5000 przeciw próchniczna i na wrażliwe szyjki , a także naszyjnik .


 Blender Philips moje ukochane narzędzie w kuchni . Codziennie służy mi do przyrządzania zdrowych posiłków bardzo często z kaszy jaglanej .




Dekoracje które zrobiłam 








Takie pazurki sobie zrobiłam sama

A tutaj niektóre z moich krzewów w ogrodzie pigwa zakwitła jesienią będzie miała pyszne owoce 

Forsycja typowo wiosenny krzew

Kwiatki kwitnące przy oczku wodnym 





Narcyze

Pozdrawiam pierwszo majowo :)
 

4 komentarze:

  1. Wspaniałe zakupy! Torebka jestem zauroczona!!!
    W ogrodzie też cudnie, kwitnąco.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję torebka jest moim cackiem :)

    OdpowiedzUsuń