niedziela, 30 marca 2014

Cukier palmowy

Witam was serdecznie . Ostatnio nie miałam zupełnie weny do pisania i dużo  pracy w ogrodzie więc  zaprzestałam . Hmm od kwietnia rozpoczynam kurs wizażu co zapewne sposoduje że też będę miała mniej czasu na blogowanie no ale cóż może mój blog odmieni trochę oblicze. Co prawda skończyłam już kurs zakładania tipsów i sztucznych rzęs tak wiec postanowiłam jeszcze coś dodać do tego i może stworzy się fajna całość . 
A dziś chcę się  z wami podzielić opinią na temat cukru palmowego od Skworcu . Jestem zdecydowaną przeciwniczką białego cukru tzw. " białej śmierci " i staram się zastępować mój głód na słodkie wszystkimi lepszymi odpowiednikami poczynając od miodu kończąć na cukrach roślinnych nieoczyszczonych . 

Cukier palmowy w krążakch pozyskiwany jest z palmy daktylowej lub kokosowej . Należy do gatunku najzdrowszych i według mnie najsmaczniejszych cukrów . Bardzo wolno podnosi się w organizmie nie powodując skoków glikemicznych dlatego z powodzeniem mozę być stosowany przez cukrzyków . Cukier jest w formie krążków w barwie karmelowej i również taki ma smak . 

 Cukier palmowy posiada w swoim składzie magnez, potas , żelazo witaminy z grupy B oraz C . 
Cukier warto dodawać do wszelkiego rodzaju napojów słodzonych ja dodawałam zwykle do kawy ścierając krążek na tartce .

  Cukier palmowy dodaje energii na cały dzień stopniowo uwalniając ją do organizmu . Polecam wszystkim osobom dbającym o zdrowie i lubiącym nowości . Cukier ten otrzymałam od Skworcu . 
 

2 komentarze:

  1. no bardzo ciekawy niezmiernie mnie tym wpisem zainteresowałas ale gdzie go znajde to ja nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja otrzymałam go ze sklepu internetowego Skworcu tam powinnaś go znalezć . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń