piątek, 14 lutego 2014

Post walentynkowy

Dziś Walentynki święto , które z roku na rok zyskuje coraz większą popularność . Ulegając pokusom świątecznego nastroju postanowiłam wykonać ciekawe dekoracje walentynkowe. 
A oto moje pomysły : 
Dekoracja stołu kuchennego . Doniczka ceramiczna w serduszka wypełniona pianką do kwiatów sztucznych , różyczki białe i czerwone , świeczka w kształcie serca płaska i na wykałaczce , kuleczki czarne i czerwone  , kawałki białej organzy , plastkiowe wykałaczki w kształcie serduszek , konwalia ,  dodatki zielone , dodatkowo rozłożona wstążka z motywem walentynkowym . 

Kolejnym elementem jest serce:


Serce na podkładzie ze styropianu wyklejone różami , płatkami róż i kawałkami wstążki .


Róże z dodatkiem czerwonej  kryzy z prawdziwych  piórek 


czerwone kwiaty 


Serduszko z drutu owinięte czerwoną koronką 
A powyżej komplet który wykonała dla mnie moja znajoma . Jest to czerwona milutka wełna . Czapka jest z kamieniem swarovskiego , a komin bardzo przyjemnie otula szyję dając ciepło . 


Kuchenne serduszka uszyłam z tkaniny nawiązującej do walentynek wypełniłam je ryżem . 


Białe serduszko otrzymałam od znajomej znad morza tej samej , która wykonała czerwony komplet czapkę i szal 


I aniołki też są 


Serduszka styropianowe z białymi różyczkami , na nie przykleiłam perełki a pośrodku dałam truskawki ,boki okleiłam wstążką . 

A wy jakie macie pomysły na walentynki i jak spędzacie ten czas?
Życzę dużo miłości 

10 komentarzy:

  1. No proszę jakie to wszystko pomysłowe :-)
    Uściski walentynkowe przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i również ściskam walentynkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dekoracje! Najbardziej spodobały mi się białe róże w czerwonych piórkach. Życzę Ci Ewuniu miłego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego a Walentynki spędziłam świetnie :)

      Usuń
  4. fajne dekoracje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się , że się podobają :)

    OdpowiedzUsuń