niedziela, 4 sierpnia 2013

Moc ziół zawarta w kremie Niszcz Pryszcz Kosmetyki DLA

Witajcie kochani dziś chcę wam przedstawić korzyści i zalety wynikające ze stosowania Kremu na dzień Niszcz Pryszcz Kosmetyki DLA . Krem zawiera tylko naturalne składniki 2 główne z nich to świeży odwar z wierzby i napar z krwawnika .Gdy rozpoczęłąm współpracę z kosmetykami DLA bardzo się ucieszyłam gdyż moja miłość do ziół zsotała wtedy przeniesiona również na sferę kosmetyczną . Co roku wiosną i latem zbieram zioła . Szczególne pokrzywę , skrzyp i także krwawnik . Uwielbiam naturalne składniki zarówno w pożywieniu jak i w kosmetyce więc krem Niszcz pryszcz to dla mnie idelane rozwiązanie .
Krem w swoim składzie zawiera odwar z wierzby , napar z krwawnika , glinkę kaolinową , Olej jojoba , olej z ogórecznika , D-pantenol alantoinę , filtry UVA i UVB . Muszę przyznać , że skład kremu jest doskonałym rozwiązaniem dla tłustej , trądzikowej skóry ze skłonnościami do wyprysków . Każdy z wymienionych składników pełni swoją funkcję . Krem stosowałam na dzień nie używając żadnych innych środków pielęgnacyjnych . Podczas stosowania skóra stała się nawilżona , miła i miękka . Wyraznie zmniejszył się nadmiar wydzielanego sebum . Wypryski , które są częstym gościem na mojej twarzy powstawały rzadziej a jeśli już się pojawiły to szybciej się goiły i były bielsze .



Za każdym razem gdy wsmarowywałm krem w twarz cieszyłam się z działania naturalnych ziołowych składników wnikajacych w moją twarz . Krem dobrze się wchłania , jest lekki i wydajny . Łatwa w stosowaniu buteleczka z pompką spraiwa , ze dozowanie kremu jest przyjemne i łatwe . Zawartośc kremu wynosi 30 g . Starcza on na długi czas . Ważną zaletą jest to , że krem Niszcz pryszcz zawiera filtry UVA I UVB  chroniące skórę przed szkodliwym promieniowaniem . Krem Niszcz pryszcz polecam każdej kobiecie ceniącej naturalną moc kosmetyków oraz borykającą się z problemami cery tłustej ze skłonnością do wyprysków . I na koniec mojej oceny powiedzenie które stosuję podczas kuracji ziołowych : " Dla leczenia każdej choroby zostało stworzone odpowiednie zioło "


A teraz opinia producenta :
Delikatny, dobrze wchłaniający się krem polecany jest do codziennej pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i z problemami trądzikowymi.
Krem działa wielokierunkowo:
  • wysusza wypryski
  • odblokowuje pory
  • matuje skórę na wiele godzin
  • intensywnie nawilża i łagodzi
  • chroni przed promieniowaniem UV
Skutecznie eliminuje zaskórniki, zapobiega powstawaniu nowych, pomaga zwalczać ślady po trądziku, pozostawiając skórę świeżą i matową
a to wszystko dzięki temu, że zawiera synergicznie połączenie następujących składników:
Świeży odwar z wierzby– naturalne źródło salicylanów, które regulują proces złuszczania naskórka i ułatwiają dynamiczne wnikanie substancji aktywnych, odpowiedzialnych za utrzymanie odpowiedniego stopnia nawilżenia.
Świeży napar z krwawnika- naturalne źródło azulenu, choliny, soli mineralnych głównie cynku – ma działanie przeciwzapalne, gojące oraz wybielające.
Glinka kaolinowa– działa jak bibułka wyciągając z porów nadmiar sebum i zanieczyszczeń.
Olej jojoba - lekki, nie pozostawia tłustego filmu na skórze, nie zatyka porów. Wzmacnia struktury cementu międzykomórkowego, co w efekcie zapobiega wysuszaniu skóry
Olej z ogórecznika– naturalne źródło kwasu gamma-linolenowego, którego brak powoduje zaburzenie procesu rogowacenia naskórka. Nie zatyka porów.
D-pantenol, alantoina- zmniejszają stan zapalny, przyspieszają gojenie podrażnionych części skóry.
Krem zawiera filtry UVA/UVB zapewniając ochronę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Sposób użycia. Krem polecamy stosować codziennie rano na oczyszczoną skórę twarzy. Niewielką ilość kremu należy rozprowadzić po skórze a następnie delikatnie wklepać.
Krem został przetestowany przez osoby z cerą tłustą, mieszaną i trądzikową pod kierunkiem lekarza dermatologa.
WspółpracujęKrem otrzymałąm w ramach współpracy z :

8 komentarzy:

  1. jaka jest cena tego kremu bo jakoś mnie zaintrygował ;-)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ten krem nie dla mnie :) Sucha jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki DLA suchej cery też stworzyły odpowiednie kremy :)

      Usuń
  3. a nie zapchał Cie przypadkiem ?
    miałam i powstało mi więcej pryszczy niz było :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie pomógł . Buzia wyglądała dużo lepiej :)

      Usuń