sobota, 20 lipca 2013

Pozdrowienia z Neukirchen oraz bukiety , które tutaj wykonuję

Witajcie kochani po dośc długiej przerwie piszę do was z Niemczech . Dziś chcę wam pokazać miasto w którym mieszkam Neukirchen Vluyn oraz pochwalić się  bukietami , które tutaj wykonuję .
Na początek podaruję wam bukiet z żywych kwiatków w ciągu 8 godzin wykonuję ich 200 sztuk :)
Tutaj zrobiłam słonecznik z gerberami , pistacją i różami

Tutaj są 3 różyczki , gerbery , solidago , pistacja i jak zawsze liście aralii  tutaj  niewidoczne

A tutaj są  gerbery różowe , astry i różyczki

A teraz miasteczko w  którym przez ostatnie tygodnie mieszkam znajduje się ono około 1000 km. od mojego domu

Spacerując po Neukirchen mijam właśnie tą restaurację

Tutaj znajduje się ciąg sklepów w których robiłam zakupy

Figurka kamiennego zielonego pana spoglądającego na rynek



Historyczny budynek  z drewnianymi okiennicami
Często mijałam sklep z zegarkami i biżuterią


Willa

A tutaj ozdobny domek
Metalowa fontanna daje przyjemny chłód w upały

Spacerując po parku karmiłam kaczuszki które są oswojone i przybiegały  do mnie radośnie

Dom przed którym stoi potężny kamienny lew postanowiłam go uwiecznić gdyż jestem zodiakalnym lwem


Kamienny pan leniwie wypoczywający na ławeczce


17 komentarzy:

  1. Śliczne bukiety i miasteczko, też kiedyś pracowałam za granicą, ale chwilowo tylko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że bukiety się podobają . Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Sporo tych bukiecików w takim czasie :) Ladne miasteczko, podobają mi się okiennice, domki urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miasto ma swój urok . A przy bukietach jest trochę pracy przy takiej ilośći :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Piękne bukieciki i naparacujesz się przy nich z pewnością. Jednak to są kwiaty, więc i zajęcie chyba miłe. Miasteczko jest bardzo urokliwe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tak napracuję się przy nich ale lubię kwiatki więc jest ok :) Gorzej jest z tęsknotą za rodziną :)

      Usuń
  4. Urocze bukiety, sporo ich robisz! Miasteczko urocze, lubię takie. Przyjemnej i owocnej pracy Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe miejsca :) a Bukiety wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że miejsca i bukiety sie podobają :)

      Usuń
  6. Piękne bukiety. Masz dar do robienia takich wspaniałości.
    Ewo, jestem bardzo ciekawa czy Twoje Neukirchen położone jest między Kolonia a Bonn ?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Łucjo Neukirchen leży blisko Diesburga natomiast niewiem czy jest między Kolonią a Bonn . Pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem. Jest prawdopodobnie położony w pobliżu Frankfurtu am Mein.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń