czwartek, 16 maja 2013

Gejsza herbata która zachwyca mnie każdego dnia od nowa oraz niepowtarzalny zaparzacz w kształcie serca

Witajcie kochani dziś chcę się z wami podzielić moją opinią na temat pysznej herbaty Gejszy , którą otrzymałam od mojego ulubionego sklepu Skworcu .
Herbata Gejsza zawiera w swoim składzie zielone herbaty do najważniejszych jej walorów zaliczam : korzystny wpływ na system trawienny , bóle głowy , przeciwdziała wzdęciom , bogactow witamin , minertałów i mikroelementów , ochrania serce przed zawałem , obniża zły cholesterol , pobudza do dziłania , zmniejsza zachorowalnośc na nowotwory , wzmacnia kości , zęby ochrania przed próchnicą .

Tą wyjątkową herbatkę zaparzam w zaparzaczu w kształcie serca , który również otrzymałam od Skworcu . Zaparzacz jest metalowy , na łańcuszku i ma fajne zamykanie . Uwielbiam  parzyć w nim herbatę Gejszę . Herbata ta wprowadza mnie w stan relaxu , rozjaśnia umysł i dodaje mi wiary we własne siły .

Gejsza oprócz zielonych herbat zawiera także pędy bambusa , które zawierają antyutleniacze , błonnik pokarmowy i minerały . Oprócz pędów znajduje się wniej Cytryniec chiński wzmacniający system nerwowy oraz korzystnie wpływający na stany depresyjne i lękowe .  Kolejny składnik to Imbir posiada  cudowne właściwości m.in. ułatwia trawienie , działa łagodząco na bóle miesiączkowe , odkaża jamę ustną , wspomaga krążenie krwi . Sezam w Gejszy zawiera wapń , magnez , żelazo , fosfor , cynk , mangan , selen witaminy A , E , B1, B2 i PP oraz przeciwutleniacze . Bardzo urzekły mnie w herbatce suszone płatki róży . Jestem wdzięczna Skworcu za to , że posiadają pyszne i zdrowe herbaty .
Zachęcam do picia i życzę smacznego wszystkim  smakoszom herbat :) Eva

8 komentarzy:

  1. Ewuniu, czy ja mogę wpaść na tę pyszną herbatkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię próbować różne herbatki...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że jesteś ciekawa nowych smaków , a gejsza jest naprawdę warta spróbowania :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pewnie , że niezle a nawet sssssssssssuper :)

      Usuń
  4. Zielone herbaty są w mojej diecie od dawna,może warto posmakować Gejszy,tak zachęcasz Ewo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , napewno warto AGRI . Pozdrawim i życzę miłego smakowania :)

      Usuń