piątek, 25 stycznia 2013

Piękny kapelusz na firankę

Kapelusz ozdobny na firankę

Głównym elementem w wykonaniu kapelusza jest sam kapelusz może to być taki ozdobny lub słomkowy . Środek kapelusza wypełniam pianką wykrojoną na kształt kapelusza umieszczam ją ciasno . Następnie przygotowuję kwiaty sztuczne i suszone oraz wstążkę . Kwiaty przyklejam na bokach kapelusza oraz suszone zdzbła kawałki ozdobnych traw i kwiatów . Wstążkę zawiązuje wokół i formuję kokardę . Aby kapelusz móc zawiesić do boku wkłuwam cienki drucik i robię kółko . Kapelusz bardzo ładnie prezentuje się na firanie , ale można również powiesic go na komodzie lub drzwiach .

15 komentarzy:

  1. Super :) Jak Ania z Zielonego Wzgórza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie jest to bardzo pomysłowe i nigdy nie zastanawiałam się nad takim zastosowaniem kapeluszy. Ja przede wszystkim je noszę i jestem zdania, że jest to bardzo elegancki dodatek do stylizacji. Bardzo podobają mi się kapelusze z https://hatfactory.pl/ i to właśnie przede wszystkim w tym sklepie staram się je zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością taki kapelusz jest fajny i moim zdaniem ogólnie nakrycia głowy są świetne. Nawet niedawno czytałem w https://wszafie.pl/blog/post/5-elementow-meskiej-garderoby-ktore-warto-miec-w-kobiecej-szafie które z elementów męskiej garderoby warto jest mieć w szafie. Jak najbardziej były wymienione nakrycia głowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej kapelusze noszę na głowie i w głównej mierze tak je wykorzystuję. Moim zdaniem bardzo fajny wybór nakryć głowy mają w https://hatfactory.pl/ i jestem zdania, że w takim przypadku zawsze znajdę coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zdecydowanie bardziej preferuję kapelusze do noszenia i jestem zdania, ze to one są po prostu piękne. Nawet jak czytałam na stronie https://www.miastokobiet.pl/kapelusz-damski-%e2%80%92-jak-wybrac-idealny-dla-siebie/ to już wiem, że wybór kapelusza na pewno nie będzie dla mnie problemem.

    OdpowiedzUsuń